Reparatii echipamente

Diagnosticarea echipamentului este cea mai importanta procedura pentru reparatia unui echipament. Din acesta cauza, aceasta procedura are o importanta foarte mare. Pentru a va putea oferi un raspuns profesionist, avem nevoie de datele exacte referitoare la istoricul echipamentului si la problema in cauza.
Faza de diagnosticare este impartita in doua etape: Diagnosticarea preliminara si Diagnosticarea completa.
In prima faza de diagnosticare preliminara, se testeaza functionalitatea echipamentului in conditii de lucru normale (daca este posibil) si daca defectul reclamat de dumneavoastra se repeta, se trece la diagnosticarea completa.
In faza de diagnosticare completa, ce necesita un timp mai mare de lucru, echipamentului i se vor aplica verificari complexe:
- se va demonta echipamentul defect;
- se va face constatarea starii tehnice a reperelor componente ale echipamentului;
- se va intocmi si preda catre beneficiar un Deviz de reparatie;
Diagnosticarea este gratuita daca se solicita repararea echipamentului de catre echipa noastra. In cazul in care clientul nu accepta reparatia, contravaloarea manoperei de diagnosticare va fi tarifata in functie de timpul necesar diagnozei.
Repararea echipamentului consta in:
- inlocuirea reperele uzate/defecte cu repere noi;
- asamblarea echipamentului in ordinea inversa demontarii acestuia;
- montarea echipamentului in instalatie si se va repunerea in functiune.
La finalul reparatiei se va intocmi un Raport de interventie si se va preda echipamentul catre beneficiar.
Garantia pentru piesele montate prin inlocuire, achizitionate prin intermediul nostru, va fi cea acordata de producator.